Kijk de aanwezige video beelden van de afgelopen periode nog eens terug
meer >

Het gastenboek vind u ook in het hoofdmenu onder supporters
Ga naar het gastenboek >

    

 
GEVRAAGD: MONTEUR MET KENNIS VAN ELECTRONICA
meer >

80/60
 
Dakar 2006 naar Egypte ?
meer >

    
Hoofdsponsor: Obo Banden         Topsponsor: Kia Nederland B.V.         Tuner: 4WD Ten Harkel         Sponsoractie: ChildRight         Subsponsor: Profile Tyrecenter Heuver         Subsponsor: UMIS Internet         Subsponsor: Wullink design- en project meubilair         Subsponsor: Hutten Metaal B.V.         Subsponsor: Palazzo Keukendesign         Subsponsor: Jansen en Gal autoschade         Subsponsor: Delta Hekwerk B.V.         Subsponsor: Hutten Vastgoed         Subsponsor: Gebo Tours         Subsponsor: Hutten International srl         Subsponsor: Mestenbeld Trucks         Subsponsor: Van Merksteijn         Subsponsor: IJzerwerf Overdie BV         Subsponsor: Respo Nederland BV         Subsponsor: Auto Braat Groep         Subsponsor: Den Hollander Beheer BV         Subsponsor: Gummiwerk Kraiburg Austria Ges.m.b.H. & Co.         Subsponsor: Retro GmbH         Materiaalsponsor: BvV Reclame         Leverancier: Reiger Racing         Leverancier: Van Heek Motorsport         Leverancier: Valvoline Oil Nederland          
08-01-2005 Waar dient die kookpot voor ?
Een militaire patrouille bewaakt inmiddels onze gestrande Kia met Herman en Hennie. Waar deze voor bewaakt moeten worden is niet duidelijk maar een welkome afwisseling is dit natuurlijk wel, voor zowel de militairen als voor de beide rijders. De militairen hebben eten bij zich en ze hebben inmiddels al een kopje thee met elkaar gedronken. Honger maakt rauwe bonen zoet zullen we maar zeggen. Hennie: “Waar die grote kookpot voor is die ze bij zich hebben weet ik niet ?”

Aangezien ook de Kia niet heel veel brandstof meer heeft en ook de assistentie Kia geen extra brandstof bij zich heeft hebben de militairen Herman uitgelegd waar men brandstof kan kopen. Dat valt niet eens tegen de afstand is slechts 175 km.

De assistentie moet om 14.00 uur nog 60 km rijden en na een paar keer vast gezeten te hebben gaat het nu redelijk voorspoedig. Men denkt om 15.30 uur de beide mannen en de militairen te kunnen bereiken.

Bart is vertrokken voor de proef van vandaag en is CP 1 reeds gepasseerd.