Kijk de aanwezige video beelden van de afgelopen periode nog eens terug
meer >

Het gastenboek vind u ook in het hoofdmenu onder supporters
Ga naar het gastenboek >

    

 
GEVRAAGD: MONTEUR MET KENNIS VAN ELECTRONICA
meer >

80/60
 
Dakar 2006 naar Egypte ?
meer >

    
Hoofdsponsor: Obo Banden         Topsponsor: Kia Nederland B.V.         Tuner: 4WD Ten Harkel         Sponsoractie: ChildRight         Subsponsor: Profile Tyrecenter Heuver         Subsponsor: UMIS Internet         Subsponsor: Wullink design- en project meubilair         Subsponsor: Hutten Metaal B.V.         Subsponsor: Palazzo Keukendesign         Subsponsor: Jansen en Gal autoschade         Subsponsor: Delta Hekwerk B.V.         Subsponsor: Hutten Vastgoed         Subsponsor: Gebo Tours         Subsponsor: Hutten International srl         Subsponsor: Mestenbeld Trucks         Subsponsor: Van Merksteijn         Subsponsor: IJzerwerf Overdie BV         Subsponsor: Respo Nederland BV         Subsponsor: Auto Braat Groep         Subsponsor: Den Hollander Beheer BV         Subsponsor: Gummiwerk Kraiburg Austria Ges.m.b.H. & Co.         Subsponsor: Retro GmbH         Materiaalsponsor: BvV Reclame         Leverancier: Reiger Racing         Leverancier: Van Heek Motorsport         Leverancier: Valvoline Oil Nederland          
06-01-2005 Zwarte Donderdag voor Hutten Rallyteam
Ongeloof slaat toe, het kan toch niet waar zijn?! Bob valt op 6 januari uit met een lekke krukaskeerring en dan valt relatief korte tijd later Herman ook uit! Niet alleen bij het team maar ook bij het thuisfront en alle supporters wordt ontzet gereageerd. Hoe is in vredesnaam zoveel pech mogelijk in een en dezelfde rally!
Bob ten Harkel was emotioneel in zijn commentaar: "Vorig jaar begonnen we dit project en liep het fout. Daar hadden we van geleerd. En nu breekt ons een heel ander mechanisch defect op. De krukaskeerring lekt aan de achterkant dus wordt de koppelingsplaat vet en ook de koppelingscilinder is ook kapot. Een probleem dat met gewone service op te lossen zou zijn. Ik heb zoveel kunnen herstellen dat we weer rijden, maar de wedstrijd is over. Bovendien lag ik zo verschrikkelijk goed in de wedstrijd dat een plek bij de eerste tien vandaag mogelijk zou zijn geweest. Nog niet eerder heb ik zoiets meegemaakt en moest op deze wijze afhaken. Maar dat ...-ding is wel lek. Ik kan nog rijden, maar niet anders dan om te proberen naar Atar door te steken. Voor de wedstrijd is het gedaan!"
Even later kwam Bob bij een groep van vele deelnemers die allemaal vastzaten in het zand. Waarop de organisatie daar een soort nood-bivak opzette en iedereen verbood om in de nacht door te rijden. Op dat moment had het noodlot ook Herman getroffen. Bij hem werd een forse streep door de rekening gehaald door een kapot differentieel. Herman: "Met geen mogelijkheid kunnen we de duinen meer doorkomen. Er zit voor ons niets anders op dan op service te wachten. En dat terwijl de Kia zo fantastisch door de duinen loopt. Want de auto weet perfect raad met deze omstandigheden. Ik heb er geen woorden voor."
Het team probeert nu allereerst Herman te helpen en wil daarna verzamelen in Atar.