Kijk de aanwezige video beelden van de afgelopen periode nog eens terug
meer >

Het gastenboek vind u ook in het hoofdmenu onder supporters
Ga naar het gastenboek >

    

 
GEVRAAGD: MONTEUR MET KENNIS VAN ELECTRONICA
meer >

80/60
 
Dakar 2006 naar Egypte ?
meer >

    
Hoofdsponsor: Obo Banden         Topsponsor: Kia Nederland B.V.         Tuner: 4WD Ten Harkel         Sponsoractie: ChildRight         Subsponsor: Profile Tyrecenter Heuver         Subsponsor: UMIS Internet         Subsponsor: Wullink design- en project meubilair         Subsponsor: Hutten Metaal B.V.         Subsponsor: Palazzo Keukendesign         Subsponsor: Jansen en Gal autoschade         Subsponsor: Delta Hekwerk B.V.         Subsponsor: Hutten Vastgoed         Subsponsor: Gebo Tours         Subsponsor: Hutten International srl         Subsponsor: Mestenbeld Trucks         Subsponsor: Van Merksteijn         Subsponsor: IJzerwerf Overdie BV         Subsponsor: Respo Nederland BV         Subsponsor: Auto Braat Groep         Subsponsor: Den Hollander Beheer BV         Subsponsor: Gummiwerk Kraiburg Austria Ges.m.b.H. & Co.         Subsponsor: Retro GmbH         Materiaalsponsor: BvV Reclame         Leverancier: Reiger Racing         Leverancier: Van Heek Motorsport         Leverancier: Valvoline Oil Nederland          
03-01-2005 Na de eerste proef ....
Bob en Hennie zijn klaar met de proef en staan nu bij het service punt hun auto te wassen die dik onder de modder zit. Helemaal enthousiast krijg ik Hennie aan de satelliettelefoon! Want ze zijn goed uit de eerste èchte proef gekomen. Met een tijd van 1 uur 35 en 12 seconden zijn ze weer een paar plaatsjes in het klassement gestegen. “ Het was geen moeilijke proef en zeker niet lang (122 km) maar hard genoeg om de boel kapot te rijden. Overal water en modder, want het heeft hier behoorlijk geregend” vertelde Hennie, “Al met al een rustig dagje voor een eerste proef en een leuke etappe om erin te komen!”
Bij de Finish staat een groep Nederlanders die razend enthousiast met de vlag staan te zwaaien. “Leuk als iedereen zo met je meeleeft, hier maar ook via de website en e-mails” kan Hennie er nog net vertellen voor dat Herman de telefoon van hem overpakt.
Herman zoals altijd onverstoorbaar, vertelt mij dat ze problemen hebben gehad met de bodemplaat. 20 minuten heeft het hen gekost om de bodemplaat die verbogen is, weer om te buigen en de auto weer rijklaar te maken. De rit die zo prachtig begon, eindigde tussen de grote wat langzamere vrachtwagens die ze met geen mogelijkheid voorbij konden rijden .. “ het enige wat we konden doen was lijdzaam afwachten er er achteraan blijven hangen” was Hermans commentaar. “mááár morgen begint het pas ! ik heb de route nog niet bekeken, maar we gaan met volle moed door !!!!”
Dit verhaal en de beelden zijn mede tot stand gekomen met behulp van Frank, die Hennie en Herman tepakken heeft gekregen toen hij kantoor hield.