Kijk de aanwezige video beelden van de afgelopen periode nog eens terug
meer >

Het gastenboek vind u ook in het hoofdmenu onder supporters
Ga naar het gastenboek >

    

 
GEVRAAGD: MONTEUR MET KENNIS VAN ELECTRONICA
meer >

80/60
 
Dakar 2006 naar Egypte ?
meer >

    
Hoofdsponsor: Obo Banden         Topsponsor: Kia Nederland B.V.         Tuner: 4WD Ten Harkel         Sponsoractie: ChildRight         Subsponsor: Profile Tyrecenter Heuver         Subsponsor: UMIS Internet         Subsponsor: Wullink design- en project meubilair         Subsponsor: Hutten Metaal B.V.         Subsponsor: Palazzo Keukendesign         Subsponsor: Jansen en Gal autoschade         Subsponsor: Delta Hekwerk B.V.         Subsponsor: Hutten Vastgoed         Subsponsor: Gebo Tours         Subsponsor: Hutten International srl         Subsponsor: Mestenbeld Trucks         Subsponsor: Van Merksteijn         Subsponsor: IJzerwerf Overdie BV         Subsponsor: Respo Nederland BV         Subsponsor: Auto Braat Groep         Subsponsor: Den Hollander Beheer BV         Subsponsor: Gummiwerk Kraiburg Austria Ges.m.b.H. & Co.         Subsponsor: Retro GmbH         Materiaalsponsor: BvV Reclame         Leverancier: Reiger Racing         Leverancier: Van Heek Motorsport         Leverancier: Valvoline Oil Nederland          
10-10-2004 Proloog zit er op
In een verschrikkelijke hitte hebben Herman Hutten en Hennie Wullink de proloog van de Dubai Rally 2004 gereden. Dat ook de proloog, ondanks dat het een zeer korte proef was, ontzettend zwaar zou zijn bleek al wel bij de gecombineerde briefing voor zondag en maandag. De organisatie adviseerde de rijders vanochtend al dat zij voor maandag beter enkele tientallen liters (!) water kunnen meenemen!
Dat het in de auto absoluut erg warm is (ruim boven de 50 graden), blijkt wel uit het feit dat de rolkooi nauwelijks is vast te houden of de contactsleutel met de blote hand eigenlijk niet uit het contact is te halen. Op de proloog, een klassementsproef van twee kilometer bij Abu Dhabi, wist Herman naar het oordeel van Bob de auto in het zeer losse zand, in tegenstelling tot menig concurrent, goed 'rollend te houden'. Desondanks was Herman zelf niet super tevreden, maar dat kan slechts een gevoel zijn. "Lastig is wel dat een voordemper problemen opleverde en vanavond dus vervangen wordt", aldus Herman. Als de technische problemen niet groter worden... Na de eerste proef van morgen (maandag) van 300 kilometer eindigen de rijders in een bivak in de woestijn en is de Dubai Rally echt begonnen.